Проведення
ДПА в початковій школі у 2016 році (4 клас)
Державна
підсумкова атестація у початковій школі
в 2015/2016 році проводиться відповідно до
Положення
про державну підсумкову атестацію учнів
(вихованців) у системі загальної середньої
освіти та наказу МОН України
«Про
проведення державної підсумкової
атестації учнів (вихованців) у системі
загальної середньої освіти y 2015/2016
навчальному році».
Державна
підсумкова атестація у початковій
школі проводиться з 12 по 21 травня 2016
року з трьох предметів: української
мови, літературного читання та математики.
У
школах (класах), у яких вивчення предметів
здійснюється мовами національних меншин
чи іноземними мовами, атестація може
складатися мовою вивчення предмета.
Атестація результатів навчання з
української мови учнів, які почали
вивчати її в поточному навчальному
році, здійснюється за бажанням батьків
або осіб, які їх замінюють.
Атестація
з кожного предмета проводиться письмово
y формі підсумкових контрольних робіт.
Контрольні
роботи проводяться в загальноосвітніх
навчальних закладах відповідно до
календарного планування на другому чи
третьому уроці, окрім понеділка і
п'ятниці, а також днів перед і після
святкових.
На
проведення контрольної роботи відводиться
1 академічна година (один урок): 5 хв. —
на пояснення змісту роботи та інструкції
щодо її виконання і 35 хв. — на її виконання.
Тексти
підсумкової контрольної роботи вчитель
записує до початку уроку на дошці або
заздалегідь друкує на окремих аркушах
і перед уроком роздає кожному учневі.
Оцінювання підсумкових
контрольних робіт здійснюється відповідно
до критеріїв оцінювання навчальних
досягнень учнів, затверджених наказами
МОН України від
13.04.2011 № 329 «Про затвердження
Критеріїв оцінювання навчальних
досягнень учнів (вихованців) у системі
загальної середньої освіти», від
21.08.2013 № 1222 «Про затвердження
орієнтовних вимог оцінювання навчальних
досягнень учнів із базових дисциплін
у системі загальної середньої освіти»,
та Інструктивно-методичних матеріалів
щодо контролю та оцінювання навчальних
досягнень учнів початкових класів
загальноосвітніх навчальних закладів
(лист МОН
України від 28.01.2014 №1/9-74).
Додаткові
підсумкові контрольні роботи у 4 -х
класах не проводять.
Зміст
завдань для
підсумкових контрольних робіт формується
відповідно до державних вимог щодо
рівня загальноосвітньої підготовки
учня, визначених чинними навчальними
програмами для 1-4 класів загальноосвітніх
навчальних закладів.
Завдання
для підсумкових контрольних робіт
розробляються методичним об'єднанням
учителів (кафедрою) початкових класів
загальноосвітнього навчального закладу
(вчителем початкових класів у школах з
малою наповнюваністю учнів).
При
підготовці завдань для підсумкової
контрольної роботи необхідно враховувати
такі аспекти:
-
перевірці підлягає навчальний матеріал, що вивчався учнями впродовж навчання в початковій школі;
-
контрольна робота повинна містити завдання різних рівнів складності;
-
кількість і обсяг завдань мають бути оптимальними для виконання впродовж часового проміжку, відведеного на контрольну роботу;
-
тестові завдання бажано формулювати в одному стилі: або у формі запитання, або спонукання;
-
завдання для проведення підсумкової контрольної роботи готують у двох рівноцінних варіантах (окрім текстів для диктанту).
No comments:
Post a Comment