Тема.
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові.
Задачі на зустрічний рух.
Мета.
Закріплювати
вміння розв’язувати задачі на зустрічний
рух та ділити багатоцифрові числа на
одноцифрові;
-
удосконалювати навички у виконанні дій з іменованими числами;
-
розвивати логічне мислення;
-
виховувати прагнення вести здоровий спосіб життя.
Хід
уроку
І.
Організація класу до уроку.
ІІ.
Повідомлення теми і мети уроку.
-
Щоб дізнатися тему уроку, потрібно розв’язати приклади.
(
Під кожним прикладом заховані букви:
П, О, В, Т, О, Р, Е, Н, Н, Я)
3500:100 2750:10
350:100 251•100
38:10 560•10
7500:1000 32•100
7200:10 7200:100
-
Минулий тиждень ми присвятили заходам по збереженню здоров’я. Які саме заходи ми проводили?
-
Які шкідливі звички ви можете назвати?
-
Що нам заважає бути здоровими?
-
На дошці прикріплений плакат. Коли ми виконаємо всі завдання, відкриваючи частинки плакату, то дізнаємося про яку шкідливу звичку на ньому написано.
|
2 |
3
|
|
|
4 |
ІІІ.
Робота за темою уроку.
1.
Результати досліджень.
-
Відкриваємо частинку із номером 1. Яке
завдання на ній записане? «Дослідження».
Вам було завдання: дізнатися у нашому
магазині вартість пляшки горілки, пачки
сигарет, однієї цукерки, плитки печива.
(Виступи
дітей)
Вартість
1 л горілки – 121 грн, пачки цигарок – 27
грн, однієї маленької цукерки – 5 к.,
плитки печива – 8 к.
Давайте
дізнаємося скільки грошей витрачає
п’яничка
за тиждень на горілку та сигарети:
121•7=847(грн)
27•7=189(грн)
847+189=1036(грн)
А
скільки за ці гроші можна купити цукерок
та печива?
103600:5=20720(ц.)
103600:8=12950(п.)
2.
Письмове ділення багатоцифрових чисел
на одноцифрові.
Відкриваємо
частинку плаката із цифрою 2: «Виконати
письмове ділення з перевіркою»
198000:3=66000 681628:4=170407
3.
Обчислення виразів з іменованими
числами.
Відкриваємо
частинку плаката із цифрою 3: «Виконати
обчислення з іменованими числами».
36км:5м=7200 4дм8см:3=1м36см
12кг40г:8г=1505 10м:4=25дм
4.
Розв’язування рівнянь.
Знімаємо
частинку плаката із числом4: «Розв’язування
рівнянь».
х•2=14850 х:2=14850
х=14850:2 х=14850•2
х=7428 х=29700
---------------- -----------------
7428•2=14850 29700:2=14850
14850=14850 14850=14850
5.
Фізкультхвилинка.
Правою
рукою в повітрі пишемо цифру 1.
Лівою
рукою в повітрі пишемо цифру 2.
Лівою
ногою на підлозі пишемо цифру 3.
Правою
ногою на підлозі пишемо цифру 4.
Носиком
у повітрі пишемо цифру 5.
Тим
місцем, на якому сидимо, пишемо цифру
8.
6.
Розв’язування
задач на зустрічний рух.
Знімаємо
частинку плаката із цифрою 5: «Розв’язати
задачі». Складаємо умову задачі за
коротким записом.
Та
розв’язуємо
її.
60
км/год 3 год 62 км/год
→ ←
________________________________
?
км
1)
60+62=122(км/год)
2)122•3=366(км)
Відповідь:
з66 км подолали автобуси.
Придумайте
подібну задачу і розв’яжіть
її.
7.
Обчислення виразів із діями різного
ступеня.
Відкриваємо
останню частинку плаката із цифрою 6: «
Знайти значення виразу».
24708•4
– 24708:4 (24708•4 – 24708):4
ІV.
Підсумок уроку.
-
Розгляньте плакат. Назвіть шкідливу звичку від якої нам потрібно берегтися і чому?
(Паління
цигарок)
-
Прокоментуйте оцінки, які б ви собі поставили.
(Виставлення
і коментування оцінок вчителем)
V.
Домашнє завдання.
Задача
749, приклади 750 (с. 120).
No comments:
Post a Comment