Посиденьки у педагогічному кафе

Гацелюк Ольга Миколаївна,
вчитель вищої кваліфікаційної категорії,
«старший учитель» Оситнязької ЗШ І-ІІІ ступенів
Захід для вчителів початкових класів:
«Посиденьки у педагогічному кафе»
  • Шановні колеги, вітаємо вас у нашій школі. Сьогодні ми з вами ближче познайомимося та приємно поспілкуємося, а також обміняємося думками. Щоб краще познайомитися, я буду ставити питання, а ви будете виконувати завдання, кого це стосується. Ця вправа допоможе більше зблизитися одне з одним та додасть настрою.
  • У кого блакитні очі? (Три рази моргніть)
  • Хто сьогодні смачно поснідав?(Погладьте себе по животику)
  • Хто любить котів?(Нявкніть)
  • Хто народився восени?(Плесніть у долоні)
  • У кого є сестра?(Скажіть: «Мені пощастило»)
  • Хто пє каву?(Скажіть «Я молодець»)
  • Хто одружений?(Намалюйте у повітрі сердечко)
  • У кого є діти?(Скажіть: «Це просто супер»)
  • Хто любить все знати? (Кивніть головою)
  • Хто, хоч інколи, мріяв стати невидимим?(Закрийте обличчя долонями)
  • Хто любить свого чоловіка? (Скажіть: «Я не помиляюся»)
  • Хто думає, що гра триває дуже довго? (Підніміть руку вгору і крикніть: «Досить!»)
  • Запрошуємо вас до нашого педагогічного кафе. І просимо ознайомитися з нашим меню. І перша наша страва – Піца «Голосарій».
Компетенція – це об’єктивна категорія, суспільно визнаний рівень знань, навичок, ставлень у певній сфері діяльності людини. Вона відчужена від людини, є наперед заданою соціальною нормою.
Компетенція розуміється як низка питань, щодо яких особистість має бути обізнана, або певна сфера діяльності, у якій людина повинна володіти компетентністю.
Компетентність – це інтегрована здатність особистості, яка набута у процесі навчання. Вона охоплює знання, уміння, навички, досвід, цінності та ставлення, які можуть цілісно реалізуватися на практиці.
Ключові компетентності (універсальні, «над предметні», «транс», «між предметні») – це компетентності широкого спектра використання, належать до загального (меж предметного) змісту освіти.
Загально предметні компетентності – належать до відповідного кола навчальних предметів та освітніх галузей.
Предметні компетентності – часткові стосовно двох попередніх рівнів компетентностей, що мають можливість формуватися в рамках навчальних предметів протягом конкретного навчального року або ступеня навчання.
Компетентнісний підхід – це спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів, якими є такі ієрархічно підпорядковані компетентності учнів, як ключова, загально предметна і предметна.
Слідкуючою стравою нашого меню буде – Основне блюдо «Державний стандарт».
  • Що визначає Державний стандарт початкової загальної освіти? (Зміст початкової загальної освіти)
  • На чому ґрунтується Державний стандарт початкової загальної освіти? (На засадах особистісно зорієнтованого та компетентнісного підходів)
  • З чого складається Державний стандарт початкової загальної освіти? (Базовий навчальний план, загальна характеристика інваріантної і варіативної складових змісту початкової загальної освіти, державні вимоги)
  • Згідно з Державним стандартом навчальний процес у початковій школі спрямований на досягнення його основного результату, а якого саме? (Сформованості ключових і предметних компетентностей)
  • Ключові компетентності.(Уміння вчитися, інформаційно- комунікативна, загальнокультурна, здоровязбережувальна, громадянська, соціальна)
  • Предметна компетентність (Загальнонавчальні уміння та навички, учень розпізнає, знає, розуміє, застосовує, виявляє ставлення, оцінює з кожного предмета, рівні навченості).
На черзі - Салат «Компетентність».




1.Умі-ння вчитися
2. Інфо-рмацій-на

6.Соці-альна

3.Загальнокуль-турна

Ключові компе-тентн.

5. Гро-мадян-ська

4.Здоровязбе-режув.


















Уміння вчитися
  • Учень уміє вчитися, вчитися, якщо він визначає сам або приймає мету, яку ставить учитель, відповідно до неї планує і виконує необхідні дії, контролює та оцінює свої результати;
  • навчальна діяльність визріває в надрах ігрової і лише поступово стає провідною;
  • організовувати своє робоче місце;
  • орієнтуватися у часі та берегти його;
  • планувати свої дії;
  • доводити роботу до кінця.
Загальнокультурна компетентність
  • Культура міжособистісних відносин;
  • толерантна поведінка;
  • моральні якості;
  • культурна спадщина українського народу.
Громадянська компетентність
  • Усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціольного й соціально-культурного середовищ;
  • знання своїх прав і обовязків;
  • здатність екологічно мислити;
  • бережне ставлення до природи, до людей, до самого себе.
Здоровязбережувальна компетентність
  • Уявлення і поняття про здоровя, здоровий спосіб життя та безпечну поведінку;
  • усвідомлення здоров’я як вищої життєвої цінності;
  • взаємозвязок організму людини з природним і соціальним оточенням;
  • удосконалення фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров’я;
  • дбайливе ставлення до свого здоровя;
  • здорове харчування, розпорядок дня, гігієнічний догляд за тілом, загартовування.
Компетентності з ІКТ
  • Здатність учня орієнтуватися в інформаційному просторі, оперувати інформацією;
  • уміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел, користуватися різноманітною довідковою літературою.
Соціальна компетентність
  • Проектувати стратегії свого життя з урахуванням інтересів і потреб різних соціальних груп, індивідуумів, відповідно до соціальних норм і правил, наявних у суспільстві;
  • продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, виявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими;
  • конструктивне вирішення конфліктів, досягнення консенсусу, відповідати за наслідки вчинків.

Для вас - Коктейль «Вчительський»
12 – порцій мудрості;
11 – порцій терпіння;
10 – порцій хоробрості;
9 – порцій працездатності;
8 – порцій оптимізму;
7 – порцій відданості своїй справі;
6 – порцій вільнодумства;
5 – порцій доброти;
4 – порцій відпочинку і турботи про своє здоровя;
3 – порції гумору;
2 – порції такту;
1 – порцію віри в кожного учня.
І корисний, й незамінний для вас – Сік «Вітамінний».
Aактивність; Bбадьорість; Cцілеспрямованість; Dдіяльність; Eєдність з дітьми; Pпорядність.
Тістечко з родзинками.
Кожен учитель має в своїй практиці «родзинки». Просимо поділитися ними з присутніми вчителями.
І на закуску – Чай «Моя думка».
Обведіть руку і підпишіть пальчики.
Великий – що було важливого.
Вказівний – отримав рекомендації.
Середній – було складно.
Підмізинний – атмосфера.
Мізинець – було недостатньо.

Я вдячна всім за співпрацю, бажаю успіхів, будьте компетентними у всіх своїх справах, починаннях і реалізовуйте вимоги нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Завершуючи, хочеться сказати: «Не навчайте дітей так, як навчали вас, - вони народилися в інші часи».


No comments:

Post a Comment